دلم پر از توست..


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

دلــم خـیـلــی بــیــشــتــر از حـجـمــش پـــُر اســت ؛


پــُـر از جــایِ خــالـیِ تـــو

پــُـر از دلــتــنـگی بـرای نگــاهِ تـــو

پــُـر از خــاطـراتِ قــدم زدن

در کـوچــه پــس کــوچـه هـــای شــهـر بـا تــو

پــُـر از حــس پــرواز

پــُـر از تــو . . .



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت11:18---31 شهريور 1391
سلام چه عجب یادی از ما کردین

فــاطمهـــــ....
ساعت13:27---25 شهريور 1391
آجی همینش خوبه که مال اسپهانیم راستی اسم فریدن تاحالا به گوشت نخورده بود؟؟؟؟

arezoo
ساعت2:07---24 شهريور 1391
قربونت برم من آجی مهربونم @} ;-

arezoo
ساعت1:44---24 شهريور 1391
قلبونت من بیشتر

X


arezoo
ساعت23:01---23 شهريور 1391
های زندگی،کمی درنگ کن...

تا آبی به صورتم بزنم...

نفسی تازه کنم،دیگر نمی توانم...

هم پایت بدوم...!
[گل][گل]
سلام اجی رزی
قالب نو مبارک. خیلی خوشکله


ماریا
ساعت22:55---23 شهريور 1391
آپم

مهدیس
ساعت22:48---23 شهريور 1391
گاه آدمی در 20 سالگی میمیرد...
ولی در 70 سالگی به خاک سپرده میشود!!!!!

قشنـــگ بـــــــــو آجـــــــی


فــاطمهـــــ....
ساعت19:07---23 شهريور 1391
سلام عزیزدلم با حضورت وبمو خوشمل تر کردی گلم همیشه بیا اجازه لینک هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

silvana
ساعت16:46---23 شهريور 1391
سلام دوست خوبم.وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگه مایل بودی با نام بوسه عشق لینکم کن و به من بگو با چه نامی لینکت کنم.موفق باشی

هم نفس
ساعت12:46---23 شهريور 1391

یادش بخیر..

همیشه موقع خواب،

عکس قاب شده ات را گرد گیری می کردم!

اما از آن روزی که رفتی..

عجیب دلم غبار گرفته است.

تو خودت را اذیت نکن،

می دانم..

از دست قاب خالی کاری بر نمی آید!!


عسل
ساعت12:05---23 شهريور 1391
آسمان وقف نگاهت گل من

مانده ام چشم براهت گل من

هر کجا هستی و باشی گویم

که خدا پشت و پناهت گل من


فرشته
ساعت19:29---22 شهريور 1391
سلام دوست جون دیگه کم پیدا شدی ازمون سراغی نمیگیری مطالبات خیلی جالبه موفق باشی[گل]
راستی فردا 1391/6/23 جشن تولد عشقه داداشمه(یعنی زن داداش آیندم)

که دورش بگردم الهی، شماهم دعوتی لطفا بیا نظر

یادتو نرها منتظر حضور گرمت هستم به دوستاتم بگو بیان خوش حال میشم

اینم ادرسش:http://nafasjonam2.blogfa.com


گندم
ساعت18:55---22 شهريور 1391
دلم تنگ شده آجی

باران
ساعت14:42---22 شهريور 1391
سلاااااام دوستم من آپم بدو بیا

mostafa
ساعت9:13---22 شهريور 1391


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***منتظرمااا. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *

اگر لطف کنید نظر بدهید تشکر میکنم
مطالبت عالی بود


mahtab
ساعت8:21---22 شهريور 1391
ﮔﺎﻫﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﯼ

ﺑﻪ ﻳﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﻲ ﻣﻨﺖ

ﻛﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺨﻮﺍﺩ

ﻛﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻮ ﺍﻭﺝ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻲ

ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ

ﻫﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺗﻬﺶ..


arezoo
ساعت3:46---22 شهريور 1391
دیوار احساس من را،

همه…

کوتاه می پندارند ،

اما چه می دانند ،

در پس این دیوار کوتاه ،

زمینش عمق فراوان دارد…[گل]
سلام آجی خوبی؟


ayda
ساعت21:05---21 شهريور 1391
می دونی تلخ ترین درد چیه ...؟

تو بخوای؛

اونم بخواد؛

ولی خدا نخواد ...


ayda
ساعت21:03---21 شهريور 1391
دوستت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن ...

اینجا نه بینی کسی دراز میشود

و نه گرگی به گله ات می زند ... !


mahtab
ساعت21:01---21 شهريور 1391

سلام دوست عزيز
وب خوبي داري
اگه مايل به تبادل لينك هستي منو با عنوان جادوي سكوت لينك كن
بعد خبر بده با چه عنواني لينكت كنم

اگه دوست داشتي كد بنرم هم تو وبت بزار
ممنون


جادوي سکوت



لیلا
ساعت20:57---21 شهريور 1391
salaM abji
پٌست قشنگی بود ..دلم یــ دنیا تنگ شد


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت20:21---21 شهريور 1391
سلام.بدووووووووووووووووووووووو

reza
ساعت16:09---21 شهريور 1391
چه سنگینند لحظه ها و چه لطیفند واژه ها ...
تو آسمون دلم یه تیکه ابر سرگردان مشغول گریستنه .
تو این شب که رویاهای اساطیری ام دنبال یه بهونه اند ،عشق تنها واژه ی روشن قلبمه ...


به من هم سر بزن..مرسی


مینا
ساعت15:34---21 شهريور 1391
اگر آرامش قلب دوست در این است که بداند که دوستش بیاد اوست ، بدان که بیادت هستم . . .





مهرسا
ساعت15:31---21 شهريور 1391
سلام آجي جون!! مرسي اومدي!! بازم منتظرتم!! جوابتم نوشتم برو بخون!!

katy
ساعت15:19---21 شهريور 1391
سلام رز عزیزم خوبی؟
متن فوق العاده ای بود


arezoo
ساعت15:09---21 شهريور 1391
…….##############
…………………..######
…………………..######
……………………######
…………………….######
………………………######
………………##############
………………….##############

……… #####…………….#####
…… ########……..….########
.. ###########……..###########
..#############…..#############
##############….##############
###############..##############
.###############.##############
…############################
…..##########################
……..#######################
…………..###################
……………….################
…………………….############
…………………………#########
………………………………..#####
………………………………………###
……………………………………………#
………………..#####……….#####
……………………####……####
……………………….###…###
………………………….##..##
……………………………####
…………………………….####
……………………………..####
……………………………….####
…………………..…………….####
………………………….#####
……………………….##########
……………………..#############
…………………………###########
…………………………………######
……………………….###…………..###
………………………..###…………..###
………………………..####………….###
……………………….#####…………###
……………………####….###……..###
………………..###…………..#######.


ستاره خاکی
ساعت14:59---21 شهريور 1391

تمام دنیا هم بگویند تو مال من نیستی،این دل زبان نفهم....

باز هم....بهانه ات را میگیرد....

امان از این دل زبان نفهم

خیلی خیلی دوست دارم خیلی خوشگله وبت یا سایتت کدومش؟؟

ولی بهر حال لینکت کردم واز ÷یشم نری ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 21 شهريور 1391برچسب:, | 12:46 |
Desiner: lady skin